Onze historie
In november 2003 wordt Profittool opgericht als ‘marketing adviesbureau’ door Emile Verhage. Hij start als zelfstandig ondernemer vanuit zijn huis in De Meern. Eerst als franchisenemer bij een gerenomeerd trainingsbureau en vervolgens als freelancer bij SUAS (Schouten & Nelissen), Salta Group (NCOI, BVO) en IMK. Daarnaast bouwt Emile Verhage een gedegen en loyale eigen klantenkring op, organisaties voornamelijk uit het MKB.
Ons bedrijf
Profittool is opgericht met de visie en missie mensen in hun kracht te zetten! Om zo mensen hun potentieel vrij te maken en te verbinden met organisatiedoelstellingen. Profittool draagt bij aan de ontwikkeling van talenten en vaardigheden bij individuen, teams en organisaties. Met intensieve leer- en ontwikkeltrajecten maar ook met passie voor ons werk zorgen wij voor bevlogen medewerkers en verbeterde bedrijfsresultaten. Actief in diverse branches;
- Financiele dienstverlening 80%
- Gezondheidszorg 60%
- Industrie 50%
- Automotive 15%
Emile Verhage
Oprichter, salestrainer/-coach
Het is mijn passie en missie de commerciele slagkracht van bedrijven te vergroten waarbij mijn uitgangspunt is: ‘inspireer en enthousiasmeer, maar leer mensen het vooral zelf te doen!’
Verkopen is topsport
Goud of niets, verkocht of niet!
Zonder willen wordt kunnen nooit doen. Dat is in zes woorden hoe ik kijk naar de ontwikkeling en groei van mensen, ten gunste van de organisatie en van zichelf.
'het verkoopgesprek'
Ondernemer / schrijver
Een tool voor de beginnende verkoper en startende ondernemer. Praktische handvatten en tips hoe zij hun product, dienst of zichzelf nog beter kunnen verkopen! Slechts 9,95 incl. verzending binnen Nederland
onze kernwaarden:
"oog voor details"
Het zijn juist de details die het onderscheid maken en wij willen ons blijven onderscheiden. We maken prestaties mogelijk die andere voor onmogelijk hielden, een stapje extra zetten, grenzen verleggen, dat is waarom wij het doen, dat is onze “why”, met betrokkenheid en passie!
"nieuwsgierig blijven"
Oprechte interesse in de klant tonen, maar ook in de klant van de klant. Goede vragen stellen en blijven doorvragen en achterhalen de vraag achter de vraag, het boven water krijgen van de echte behoefte, om vervolgens toegevoegde waarde te bieden, te ontzorgen en te helpen!
"PIB (partner in business)"
co-creatie, wederkerigheid en respectvol, zijn de randvoorwaarde naar succes en een aantal sleutels in de toolbox van Profittool. Niet als leverancier versus afnemer of koper versus verkoper maar een samenwerking tussen gelijkwaardige partners met een gezamenlijk doel!
"cadeaus geven"
De klant blijven verrassen met creativiteit, inspiratie, een idee, toegevoegde waarde en eerlijke, opbouwende feedback zowel complimenteren als confronteren met als resultaat groeien, ontwikkelen, sterker en beter willen worden en maken! Dat is onze ambitie!